Contact

Veelgestelde vragen

Dit kan op 2 manieren:

  • Download de ViaAVIA App en klik op ‘Meld je nu aan!’. Het systeem maakt automatisch een digitale spaarkaart met codenummer voor je aan.
  • Ga naar ViaAVIA.nl en vraag een fysieke ViaAVIA spaarkaart aan welke je thuisgestuurd krijgt of haal een spaarkaart op bij een bemand tankstation. Deze dien je daarna nog wel te activeren met jouw gegevens.

Ga naar homepage van deze website en registreer je gratis.

Om van Aanbiedingen en Extra’s te kunnen profiteren moet je jouw spaarkaart in je ViaAVIA account geregistreerd hebben om toegang te krijgen tot de webshop van ViaAVIA waar je je gespaarde punten kunt inwisselen. Tevens zorgt dit ervoor, dat wanneer je jouw ViaAVIA spaarkaart kwijtraakt, je punten niet verloren gaan.

Na registratie heeft het systeem een aantal minuten nodig om dit bij te werken.

Dit kan op 2 manieren:

  • Ga naar onze wachtwoord vergeten pagina, vul je e-mailadres in en doorloop de stappen.
  • Download de ViaAVIA App en klik op de ‘Meld je nu aan’ knop. Klik daarna op ‘wachtwoord vergeten’. Na het invullen van jouw e-mailadres ontvang je een e-mail met informatie hoe je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Het duurt soms wat langer voordat je de reset mail binnen krijgt. Controleer ook je spambox.

Het nieuwe wachtwoord dient minimaal één hoofdletter en één cijfer te bevatten.

Het is mogelijk dat jouw kaart nog niet geactiveerd is.

Kaart al wel geactiveerd maar kan je nog niet inloggen? Klik op ‘wachtwoord vergeten’. Wanneer het e-mailadres bekend is bij ons ontvang je automatisch (wellicht in de spambox) een e-mail om het wachtwoord te resetten.

Zijn beide opties niet mogelijk? Stuur een e-mail naar sparen@viaavia.nl. Wij helpen je graag verder.

Ja dat kan, meld je aan in de ViaAVIA app en voer geen kaartnummer in. Na het voltooien van jouw aanmelding wijst het systeem automatisch een digitaal kaartnummer toe. Een digitale spaarkaart aanvragen is ook mogelijk via https://viaavia.nl/digitale-spaarkaart-aanvragen.

Let op: De digitale spaarpas is alleen te gebruiken op onze bemande tankstations. Op onbemande tankstations kun je alleen sparen met een fysieke spaarkaart. Deze fysieke kaart kan je aanvragen of ophalen bij een bemand station. Log in op jouw account en voeg de spaarkaart toe.

Ga naar een bemand AVIA tankstation bij jou in de buurt en vraag naar de ViaAVIA spaarkaart of vraag hem online aan. Op sommige onbemande locaties hangen folderbakjes met flyers waar een spaarkaart aan is bevestigd.

Haal een ViaAVIA spaarkaart bij een bemande AVIA locatie, vraag hem online aan of – indien aanwezig – pak een flyer met daarop de spaarkaart uit het folderbakje bij een onbemande locatie.

Shop gesloten of tank je bij een onbemand station? Alvorens je de betaalpas invoert start je eerst met het invoeren van de ViaAVIA spaarkaart. Haal deze er weer uit. In het scherm verschijnt de melding ‘loyalty aanvaard’. Daarna volgt de betaalpas + pincode. Aan het eind van de transactie kan je desgewenst de bon opvragen. Onderaan de bon zie je het gespaarde puntensaldo voor deze transactie.

Tot slot, registreer je op ViaAVIA.nl of download de app om je punten te besteden.

Alle artikelen zijn te vinden in onze webshop. Daarnaast vind je op deze website ook ViaAVIA extra’s en ViaAVIA aanbiedingen.

Je spaart punten bij zowel brandstoffen, shop artikelen als carwash. Voor brandstoffen geldt dat elke gekochte liter één spaarpunt waard is. Koop je iets in de shop dan is elke bestede euro één punt waard.

Dit is afhankelijk van het type artikel of de voucher die gekocht is. De levertijd wordt gemeld bij de bevestiging.

Bekijk je saldo in jouw ViaAVIA account, dit kan in de ViaAVIA App of op de website.

Je kunt dit makkelijk zelf aanpassen in je ViaAVIA account. Het wijzigen van je e-mailadres kun je niet zelf doen. Stuur je wijziging door via de App of site.

Je kunt een nieuwe ViaAVIA spaarkaart halen bij een bemand AVIA tankstation. Als je het spaarkaartnummer weet, kun je contact opnemen zodat we de punten kunnen overzetten. De verloren kaart zullen wij voor je blokkeren.

Nee, dit maakt voor het saldo geen verschil. Vraag een nieuwe spaarkaart aan of haal deze op bij een bemand station. De nieuwe kaart kan worden gekoppeld in jouw account.

Dit kun je doen door op deze website met je account in te loggen. Zodra je ingelogd bent, klik je op de button "Spaarkaart toevoegen". Vul hier het nummer van je nieuwe ViaAVIA spaarkaart in en klik op Toevoegen. De punten van je nieuwe kaart worden bijgeschreven op je account. Heb je nog geen account op ViaAVIA? Maak dan eerst een account aan met je oude spaarkaartnummer en koppel daarna je nieuwe spaarkaartnummer aan je account.

ViaAVIA spaarkaart: dit is de reguliere spaarkaart waarmee je punten kunt sparen.

Tankkaart: dit is een tankkaart waarvan de zakelijke klant gebruik maakt en hierdoor – op krediet – tankt. Met deze kaart kan in de meeste gevallen ook gespaard worden.

Clubkaart: ben je lid van een club dan bestaat er de mogelijkheid om te sparen voor de club. Is jouw club geïnteresseerd dan kunnen zij hiervoor een aanvraag indienen via de website avia.nl/clubsparen

Dit kun je doen door op deze website in te loggen met je account. Zodra je ingelogd bent, klik je op de knop "Spaarkaart toevoegen". Vul hier het nummer van je extra ViaAVIA spaarkaart in en klik op Toevoegen. De punten van je extra kaart worden bijgeschreven op je account. Heb je nog geen account op ViaAVIA? Maak dan eerst een account aan met één van je spaarkaartnummers en koppel daarna extra spaarkaartnummers aan je account.

Bij zowel bemande als onbemande stations worden er alleen ViaAVIA spaarpunten toegekend als je de ViaAVIA spaarkaart laat scannen. Er is altijd een digitale spaarkaart beschikbaar in de app, die op bemande stations gescand kan worden. Achteraf worden geen punten toegekend.

Dit kan op 2 manieren:

  • Log in op de ViaAVIA App. Klik in het menu op ‘Doe mee en maak kans!’ Selecteer de actie en klik daarna op ‘Speel mee en verdien punten’.
  • Ga naar onze Doe mee & maak kans pagina en volg de instructies.

De locaties zijn te vinden in de ViaAVIA app in het menu onder ‘vind een tankstation’.

Klachten helpen ons te verbeteren. Geef je klacht door via het contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van ons.

Tips zijn altijd welkom. In het contactformulier mag je de tip achterlaten.

Stel een vraag

*
*
*
*